Общи условия на Електронен магазин www.marama.bg
Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията
между "КОТЪН КОЛОРС" ЕООД, гр. София, жк. Лозенец, ул."Николай Лилиев" 11
Район Средец, ЕИК 203949228 , представлявано от Иван Найденов,наричано по-долу за краткост ТЪРГОВЕЦ, и клиентите, наричани по-долу
ПОТРЕБИТЕЛИ, на електронния магазин www.marama.bg , наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1.Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦА предоставя услуги на потребителите/клиентите си посредством Интернет магазина www.marama.bg
2.Идентифициране на потребителя/клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог - файлове на сървъра на www.marama.bg
3.Продуктите, които се намират на интернет страницата на www.marama.bg
4.След кликане на бутона "ПОРЪЧАЙ", потребителите се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в ПАЗАРСКАТА КОЛИЧКА Това действие има правно обвързваща сила. Клиентът получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.
5.ТЪРГОВЕЦА си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на търговеца, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.
6.Договорният език е български, а плащанията ще бъдат извършвани в български левове с ДДС.
ДОСТАВКА
7.Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
8.В момента на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
8а. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
8б. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед,
Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.
ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА
9.Потребителят/клиентът има възможност да разглежда и да поръчва обявените стоки с или без регистрация на Интернет магазина www.marama.bg
10.Потребителят/клиентът има право да се информира за състоянието на своята поръчка.
11.Потребителят/клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. 12.Потребителят е длъжен незабавно да уведомява ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.
13.Потребителят е длъжен да заплати цената на поръчката си според обявеният начин на страницата www.marama.bg
14.Всеки потребител, независимо дали е клиент на ТЪРГОВЕЦА се задължава при ползване на услугите:
Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че изрично не е посочено, че доставката е безплатна , същата се счита за възмездна.
ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТЪРГОВЕЦА
15.ТЪРГОВЕЦА няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.
16.ТЪРГОВЕЦА има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени на сървъра на www.marama.bg
17.ТЪРГОВЕЦА има право по всяко време, без уведомяване на Потребителя/клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на ТЪРГОВЕЦА да прекрати, спре или промени предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез www.marama.bg
17а. ТЪРГОВЕЦА след получаване на плащането се задължава да прехвърли на потребителя/клиента собствеността на заявената за покупка от него стока, да достави в срок заявената за покупка стока, да проверява за техническа изправност всеки артикул преди да бъде изпратен (в случай, че това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката).
18.ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги. Съветите, консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на ТЪРГОВЕЦА във връзка с ползването на услугите от потребителите, не поражда каквато и да било отговорност или задължения за ТЪРГОВЕЦА . Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за стоката.
ЛИЧНИ ДАННИ
23. Може да прочетете подробно в раздел ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
ИЗМЕНЕНИЯ
24.Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от ТЪРГОВЕЦА , което има право и да променя характеристиките на предоставяните услуги и настоящите Общи условия и на основание промени в законодателството. ТЪРГОВЕЦА се задължава да уведоми Потребителя за промените в Общите условия, като на видно място в Интернет страницата си публикува съобщение за измененията им и даде достатъчен срок да се запознае с тях. В дадения срок, ако Потребителя не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай, че Потребителя заяви в дадения срок, че не е съгласен с промените, то ТЪРГОВЕЦА има право веднага да спре или прекрати предоставянето на услугите на Потребителя.
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ
25.В случай, че клиент желае да върне получен продукт, може да се възползва от това право в 14 /четеринадесет/ дневен срок от покупката. Купувачът трябва да се свърже с оператор на marama.bg на телефон +359 898 628 408 и да съобщи за отказа си. Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер на адрес: гр. София, жк.Лозенец, ул. „Николай Лилиев “ 11, ет.1, ап.1
25.1. При установяването на фабричен дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът може да даде стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.
26.Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват. След получаване на върната стока и прегледа й, стойността без транспортните разходи се възстановяват на клиента – по банкова сметка в срок от 5 работни дни законно установен ред. Всеки клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор.
27.Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 15 дневен срок.
28.Ако по някаква причина клиент е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на доставката не е установил грешката си може да се свърже с фирмата на телефон + 359 898 628 408 , за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. „Котън Колорс“ ЕООД е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат.
29.При връщане на отказана стока, тя трябва да бъде придружена от доказателство за покупката, като фактура, касова бележка или документ за пощенски паричен превод, както и формуляр за отказ от покупка (получава се заедно с пратката) до адрес: гр. София, жк.Лозенец, ул. „Николай Лилиев “ 11, ет.1, ап.1 .
Ако формуляра за отказ от покупка не е в пратката, моля да се свържете с нас на телефон + 359 898 628 408 или на посочения в магазина e-mail, за да Ви го изпратим.
30.На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
31.Продукти изработени по индивидуална поръчка не подлежат на връщане и замяна, като клиентът носи отговорност за точността на подадената информация.
!!! Не могат да бъдат върнати продукти с ПЕРСОНАЛИЗИРАНА бродерия (бродерия по поръчка на клиента). Клиентът носи отговорност за точността на подадените данни относно съдържанието на избродираното – име, инициали, текст и др. Това не важи за случаите когато продукта е по индивидуална поръчка и е с дефект. Или в случайте на индивидуална бродерия, когато се установи, че е допусната грешка от страна на търговеца.
ТЕРМИНОЛОГИЯ
Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.marama.bg
Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на доставка и заплащане на стоката от клиента/потребителя.
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на ТЪРГОВЕЦА, съобразно българското законодателство.